Skip links

درباره عایق کار

با حضور گروه مهندسین با تجربه قادر به پاسخگویی و برآورده کردن نیازهای شما در زمینه های عمران، کشاورزی، محیط زیست، پرورش آبزیان و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

ما با در اختیار داشتن پرسنل اجرایی مجرب و بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه فروش و نصب ورق های ژئوممبران و ژئوتکستایل و اجرای پروژه های متعدد در سطح کشور یکی از بهترین پیشگامان در این صنعت هستیم.

محصولات ما

شرکت عایق کار تولیدات متنوعی در زمینه محصولات ژئوسنتتیک دارد که شامل محصولاتی نظیر انواع ژئوممبران‌ های عایق، لایه‌های ژئوتکستایل، توری های پلی اتیلن و راک شیلد ، ژئوسل و ژئوگرید ، فیلتر خاک و …  می‌شوند. این محصولات به طور گسترده در پروژه‌های عمرانی، عایق‌سازی، استحکام بناها، و مهندسی ژئوتکنیک به کار گرفته می‌شوند.

ارزش‌های ما

در عایق کار، ارزش‌هایی چون کیفیت بالا، نوآوری، اعتماد سازی مشتریان، و حفاظت از محیط زیست را به عنوان ستون‌های اصلی فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم. ما به دنبال ارائه راهکارهایی هستیم که نه تنها به نیازهای فنی مشتریان پاسخ دهند بلکه به حفظ محیط زیست همکاری کنند.

تعهد به مشتریان

تضمین رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ما اولین اولویت ماست. تیم پشتیبانی مشتریان ما آماده مشاوره و پاسخگویی به نیازها و سوالات شما است و تلاش می‌کند تا تجربه خرید شما را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کند.

در نهایت، شرکت عایق کار با افتخار و اعتماد به نفس به مسئولیت ایفای نقش خود در پیشبرد پروژه‌های مهم شما می‌پردازد. همراهی شما برای ما افتخار است و ما به امید همکاری موفق با شما هستیم.

با تشکر از اعتماد و همراهی شما.

تیم مدیریت شرکت عایق کار

مشاوره رایگان 24 ساعته !

جهت ارائه مشاوره رایگان، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هستیم.

با ما تماس بگیرید