Skip links

ژئوممبران استان مرکزی ، فروش و نصب ژئوممبران اراک

فروش و نصب ورق ژئوممبران (ورق پلیمری) در استان مرکزی اراک

ژئوممبران استان مرکزی اراک (ورق پلیمری) ، فروش و نصب ورق ژئوممبران
ژئوممبران استان مرکزی اراک (ورق پلیمری) ، فروش و نصب ورق ژئوممبران

فروش و نصب ورق ژئوممبران در استان مرکزی (اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب) با ضمانت نامه کتبی 15 ساله و 10 ساله

ادامه روند فعلی مصرف آب کشاورزی در استان مرکزی منجر به بحران خواهد شد چرا که در حال حاضر درصد کمی از اراضی کشاورزی استان مرکزی به سیستم آبیاری نوین مجهز شده اند و بخش عمده ای از اراضی همچنان از روش های سنتی آبیاری بهره می برند که هدر رفت زیاد آب را به دنبال دارد.

در کشور به طور متوسط 55 درصد از منابع آب زیرزمینی استفاده می‌شود و در استان مرکزی میزان استفاده از منابع آب زیرزمینی 85 درصد است که بیشتر از میانگین کشوری است، به همین دلیل نیاز به ذخیره سازی اصولی آب از طریق ساخت استخرهای ژئوممبران (استخر پلیمری) و همچنین اجرای سیستم های آبیاری هوشمند در استان مرکزی دارای اهمیت است.

اجرای پروژه های ژئوممبران در زمینه های کشاورزی ( استخرهای ذخیره آب کشاورزی ، کانال انتقال آب ، حوضچه پرورش ماهی ، آب بند ها) عمران (ایزولاسیون و زهکشی فونداسیون ، بام سبز یا روف گاردن ، دریاچه مصنوعی ، سد ، ایزولاسیون تونل ، راه سازی) ، صنعت ، معدن ، آب و فاضلاب (حوضچه های تصفیه پساب های صنعتی و شهری ، سایت دفن زباله یا Landfill) ، نفت ، گاز و پتروشیمی و … در کوتاه ترین زمان ممکن مطابق با استانداردهای روز دنیا.

شرکت یکتا عایق متشکل از گروهی مجرب از مهندسین و کارشناسان خبره در خدمت شماست.

شرکت ما با تولید، فروش و نصب ورقهای ژئوممبران (ورق پلیمری)، این امکان را برای شما فراهم آورده است که با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان پروژه ژئوممبران خود را در استان مرکزی احداث نمایید.

خرید ارزان و عمده ورق ژئوممبران در استان مرکزی در نتیجه ارتباط و همراهی ما امکان پذیر می باشد و ما بهترین شرایط را ایجاد نموده ایم تا بتوانیم محصولات مورد نیاز مشتریان گرامی را با بیشترین تنوع و کیفیت در اختیار ایشان قرار دهیم و آمادگی ارسال این سفارشات را به سراسر کشور دارا می باشیم.

قیمت ورق ژئوممبران (ورق پلیمری) در استان مرکزی

قیمت ورق ژئوممبران یا ورق پلیمری براساس متر مربع مورد نیاز و همچنین ضخامت ورق تعیین می‌شود. به این صورت که متراژ بالاتر قیمت کمتر و ضخامت بالاتر ، قیمت بالاتری دارد.

شما می توانید با تماس با ما از قیمت ژئوممبران در اراک و استان مرکزی کسب اطلاع نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

آخرین پروژه های ژئوممبران استان مرکزی

استخر ژئوممبران ذخیره آب خنداب استان مرکزی

استخر ژئوممبران ذخیره آب خنداب استان مرکزی آقای جعفری

استخر ژئوممبران خنداب استان مرکزی (اراک) نصب ورق ژئوممبران رنگ مشکی (ورق پلیمری) در استخر ذخیره آب آقای جعفری با بستر سازی ...
استخر ژئوممبران آقای حمیدیان در ساوه

استخر ژئوممبران آقای حمیدیان ساوه استان مرکزی

استخر ژئوممبران آقای حمیدیان ساوه استان مرکزی نصب ورق ژئوممبران (استخر پلیمری) با بستر سازی لایه ژئوتکستایل، در استخر ذخیره ...
استخر ژئوممبران برکه مصنوعی استان مرکزی شهرستان خمین

استخر ژئوممبران خمین روستای فرنق آقای طاهری

استخر ژئوممبران خمین روستای فرنق آقای طاهری پروژه اجرای ورق ژئوممبران با لایه محافظ ژئوتکستایل در برکه مصنوعی روستای فرنق ...