Skip links

ژئوممبران و ژئوتکستایل کردستان

فروش و نصب ورق ژئوممبران کردستان

طراحی و اجرای پروژه های ژئوممبران و ژئوتکستایل (استخر پلیمری)

ژئوممبران کردستان، استخر پلیمری کردستان، استخر ژئوممبران کردستان ، عایق استخر کشاورزی کردستان
ژئوممبران کردستان، استخر پلیمری کردستان، استخر ژئوممبران کردستان ، عایق استخر کشاورزی کردستان

فروش و نصب ورق ژئوممبران و لایه ژئوتکستایل، در استان کردستان

(سنندج ، سقز ، مریوان ، بانه ، قروه ، کامیاران ، بیجار ، دیواندره ، دهگلان ، سروآباد) با گارانتی کتبی 10 ساله

میزان بارندگی

میزان بارندگی سالانه کردستان در شرایط عادی اقلیمی معادل ۵۰۰ میلی‌متر می‌باشد. بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرهای مریوان و بانه حدود ۸۰۰ میلی‌متر در سال و کم‌ترین میزان بارندگی در ناحیه شرق حدود ۴۰۰ میلی‌متر است. در قسمت مرکزی استان یعنی سنندج نزدیک به ۵۰۰ میلی‌متر در سال است.

ذخیره آب

مزیتهای فراوان استفاده از آب پاک و تصفیه شده باران موجب گردیده رویکردی جهانی و بین المللی برای فرهنگسازی استفاده و ذخیره آب باران در جهان آغاز شود.

بهترین روش ذخیره آب باران، احداث استخر ذخیره آب ژئوممبران (استخر پلیمری) و هدایت سیلاب ها به این استخرها می‌باشد.

ژئوممبران و ژئوتکستایل

اجرای پروژه های ژئوممبران و ژئوتکستایل در زمینه های کشاورزی ( استخرهای ذخیره آب کشاورزی ، کانال انتقال آب ، حوضچه پرورش ماهی ، آب بند ها) عمران (ایزولاسیون و زهکشی فونداسیون ، بام سبز یا روف گاردن ، دریاچه مصنوعی ، سد ، ایزولاسیون تونل ، راه سازی) ، صنعت ، معدن ، آب و فاضلاب (حوضچه های تصفیه پساب های صنعتی و شهری ، سایت دفن زباله یا Landfill) ، نفت ، گاز و پتروشیمی و … در کوتاه ترین زمان ممکن مطابق با استانداردهای روز دنیا در استان کردستان.

شرکت ما با تولید، فروش و نصب ورقهای ژئوممبران (ورق پلیمری)، این امکان را برای شما فراهم آورده است که با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان پروژه ژئوممبران خود را در استان کردستان احداث نمایید.

خرید ارزان و عمده ورق ژئوممبران در استان کردستان بصورت خرید مستقیم از کارخانه را فراهم نموده ایم تا بتوانیم نیاز مشتریان گرامی را برآورده سازیم.

قیمت ورق ژئوممبران (ورق پلیمری) در استان کردستان

قیمت ورق ژئوممبران یا ورق پلیمری براساس متر مربع مورد نیاز و همچنین ضخامت ورق تعیین میشود. به این صورت که متراژ بالاتر قیمت کمتر و ضخامت بالاتر ، قیمت بالاتری دارد.

شما می توانید با تماس با ما از قیمت ژئوممبران و ژئوتکستایل در کردستان کسب اطلاع نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.